Witam grupy turniejowe!
W tym tygodniu kolejna porcja kroków tanecznych do ćwiczenia.
Jak zwykle jest ich trzy, góra cztery, więc myślę, że dacie radę czasowo.
Oczywiście wcześniej obowiązuje Was rozgrzewka taneczna.
Izolacje, koordynacja lub orientacja w przestrzeni, wymachy nóg,
rozciąganie, brzuszki, ewentualnie pompki, mostek itd.
mam nadzieje, że tego pilnujecie, bo po co mieć kontuzję.
Mam nadzieję,że korzystacie z filmików z takimi ćwiczeniami, które wam wrzucam co tydzień...

Dla grup Rozrabiaki Max, Axes Street i Teatru Tańca mam techniki skokowe w hip hopie, o różnej skali trudności.
Dla grupy Bez Limitu - dwa kroki z salsy.

ROZRABIAKI MAX

AXES STREET+TTU

BEZ LIMITU

Jutro zapraszam grupy początkujące!

Drogie Elfy,  mam nadzieję, że jesteście zdrowi. Dziś środa, więc spotykamy się krótko.
Proponuję Wam kilka ćwiczeń i zabaw ruchowych. Możecie pobawić się z rodzeństwem.

1.Przygoda w  Dżungli
Do zabawy potrzebujemy sznurka lub wstążki lub skakanki oraz 3 książek.
Wyobrażamy sobie, że jesteśmy w dżungli pełnej roślinności. Nasza skakanka jest naszą lianą, którą kładziemy rozciągniętą na podłodze.
Nasze zadania:
a)Przejście po skakance przodem,
b)Przejście po skakance z zamkniętymi oczami przodem,
c)Przejście po skakance tyłem,
d)Stajemy na początku skakanki, zwijamy ją za pomocą palców stóp, ważne aby nie zwijać,skakanki używając pracy całej nogi, pracują jedynie palce stopy. Zwijamy  skakankę prawą stopą, następnie lewą,
e)Skaczemy na prawej nodze wzdłuż skakanki i wracamy skacząc na prawej,
f)Kładziemy książkę na głowie i przechodzimy po skakance, w dwie strony,
g)Kładziemy książkę na głowie oraz po jednej na dłoniach, dłonie ustawione w bok i przechodzimy po skakance w dwie strony,
h)Przechodzimy przez skakankę, zatrzymujemy się na jej środku, wykonujemy „jaskółkę”,stajemy ponownie na obiema stopami na skakance i idziemy dalej
i)Zbieramy naszą skakankę i skaczemy, tym razem na niej obunóż, przez 30 sekund (jeżeli warunki domowe uniemożliwiają skakanie na skakance, wykonujemy  podskoki w miejscu z okrężnym ruchem ramion przypominającym skakanie na skakance),
j)Skaczemy na skakance na jednej nodze, 30 sekund na prawej nodze, następnie 30 sekund na lewej nodze.

2.Nieuchwytne skarpetki
Do zabawy potrzebujemy skarpetki, duże zawinięte skarpetki takie, aby powstała z nich mała piłka, pudełko oraz matę do ćwiczeń lub dywan.
Zabawa:
a)Podnosimy skarpetkę do góry, za pomocą stopy. 5x prawa stopa, 5x lewa stopa,
b)Podnosimy skarpetkę do góry, za pomocą stopy i podajemy partnerowi do ręki. Partner wyciąga dłoń w różnych kierunkach, wskazując gdzie mamy podać mu  skarpetkę. 5x prawą stopą, 5x lewą stopą
c)Partnerzy wykonują siad ugięty naprzeciwko siebie, każdy z nich ma jedna skarpetkę. Przekładamy skarpetkę z prawej do lewej stopy i  odwrotnie 6x
d)Partnerzy wykonują siad ugięty naprzeciwko siebie, jedna skarpetka na parę. Podajemy sobie skarpetkę stopą. Prawa stopa 5x, lewa stopa 5x
e)Pierwszy ćwiczący wykonuje siad skrzyżny i trzyma pudełko w dłoniach na wysokości klatki piersiowej. Drugi ćwiczący wykonuje siad ugięty, chwytając duże skarpetki zwinięte w kulkę, stara się włożyć do pudełka. Wykonujemy 5 powtórzeń i zmiana ról.

Pozdrawiam,
pani Renata Źródło

Drogie maluchy i rodzice,dziś utrwalimy sobie nazwy warzyw i owoców. Dowiemy się, co to są witaminy i w czym je znajdziemy.
Proponuję odwiedzenie strony edukacyjnej dla dzieci "Kubuś"

1. Rozgrzewka ruchowa

- Kubuś na hulajnodze

- Kubuś siłacz

- Kubuś rowerzysta

- Kubuś biegacz

Dziecko przy pomocy rodzica powtarza ruchy za Kubusiem. 2. Bajki o witaminach --1-- --2-- --3--

3. Podsumowaniem ćwiczeń będzie  kolorowanka ( Kubuś)

Źródło

Udanych zabaw,
pozdrawiam,
Pani Renatka

Drodzy rodzice, kochane dzieci,

już niedługo wakacje, tak więc zbliża się okazja, żeby trochę odpocząć i nabrać sił na czekające od września obowiązki szkolne.

Przesyłam Wam karty pracy o różnorodnej tematyce i stopniu trudności (z zakresu czytania, bo wiem, że już czytacie, matematyki, ćwiczeń grafomotorycznych oraz spostrzegawczości) – myślę, że sobie wyśmienicie poradzicie.

Wybór należy do Was, liczę na pomoc rodziców.

3 01

,,Trampolina do szkoły”, wyd. PWN

,Trampolina do szkoły”, wyd. PWN

,Trampolina do szkoły”, wyd. PWN

,,Trampolina do szkoły”, wyd. PWN

,Szkoła za pasem”, Wydawnictwo Edukacyjne

,,Szkoła za pasem”, Wydawnictwo Edukacyjne

,,Ćwiczenie matematyczne”, Wyd. MAC

,,Trampolina do szkoły”, wyd. PWN

,,Olek i Ada”, wyd. MAC

,,Trampolina do szkoły”, wyd. PWN

,,Olek i Ada”, wyd. MAC

Kochane Elfy!

Dzisiaj na zajęciach zrobimy rybkę.

Potrzebne materiały:

1.Wydrukowany obrazek rybki. Jeśli nie możecie jej wydrukować narysujcie.

RYBA 03.jpg

2.Kredki, nożyczki, klej, temperówka

3.„Ostrużyny” z kredek czyli to co pozostaje podczas temperowania różnych kolorów kredek.

4.Niebieska kartka

5.Guziki lub kółeczka wycięte z białej kartki (mogą być różnych rozmiarów).

Kolejność wykonania:

  1. Kolorujemy głowę rybki, płetwy i ogon. Kolorami, którymi tylko sobie życzycie.
  2. Wycinamy rybkę.
  3. Ostrużyny z kredek naklejamy jako łuski na całym ciele rybki – zaczynamy naklejać od ogona.
  4. Naklejamy rybkę na niebieskiej kartce. Obok dzióbka przyklejamy kółeczka – jako bańki powietrza.
  5. Rybka może być jedna duża, możecie też nakleić kilka mniejszych. Jak na obrazku.

Powodzenia! Pozdrawiam, Agnieszka Pyzik

RYBA 0302.jpg

Źródło

OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ NR 4 W ZABRZU „Centrum Edukacji Twórczej” (OPP4 „CET”) powołane w wrześniu 1968 r. w Zaborzu, od 1998 r. działa na Porembie, jest samorządową placówką wychowania pozaszkolnego.