Drodzy Rodzice, Kochane dzieci,
przypomnijcie sobie zajęcia, na których w sali muzycznej ,,graliśmy” na wybranych instrumentach (gitara, keyboard, perkusja) oraz słuchaliśmy nagrań dźwięków pod nadzorem Pana Roberta. Mniejsze instrumenty perkusyjne (bębenek, trójkąt, kołatka, tamburyno) były wykorzystywane przy instrumentalizacji piosenek, w trakcie której byliśmy podzieleni na grupy. Często do naszej „orkiestry muzycznej” używaliśmy zrobionych przez siebie instrumentów (buteleczek z grochem, fasolą, patyczków). Aby orkiestra ładnie brzmiała musieliśmy ze sobą współpracować i słuchać wskazówek dyrygenta, który ustawiał Was grupkami wokół instrumentów na których graliście. Wielokrotnie to powtarzaliśmy z powodu ogromu uśmiechów i radości, jakie dostarczała nam ta zabawa.
Zachęcam Was do wykonania kart pracy związanych z instrumentami muzycznymi, w których przypomnicie sobie nazwy oraz ich brzmienie – wybór należy do Was.
,,Szkoła za pasem” cz.1, Wydawnictwo Edukacyjne
Życzę dużo zdrowia moim wychowankom i ich Rodzicom.
Pozdrawiam serdecznie.
Źródło: ,,Olek i Ada”, wyd. MAC