Kochane Dzieci, drodzy Rodzice,
wiem, że świetnie poradziliście sobie z wczorajszym zadaniem.
Dziś natomiast będzie trochę o literkach.
Na początku poproszę Was o wysłuchanie piosenek z wesołą melodią: --1-- --2--
Zachęcam także do wspólnej zabawy przy nauce liter: --1-- --2-- --3--
Dzieci uczą się liter (a większość powtarza), Rodzice mają trochę relaksu.
Proszę o wykonanie kart pracy (można rozłożyć w czasie), w których wspólnie z rodzicami dzielimy wyrazy na sylaby, określamy liczbę sylab w wyrazach oraz rozwiązujemy krótkie zadania matematyczne z użyciem dostępnych pomocy. Cyfry są podane na obrazkach. Proszę także o wspólne czytanie – Rodzic czyta wyrazy, a Dziecko obrazki (dopuszczalne są zamiany ról w tym zadaniu, a nawet samo czytanie przez Dziecko).
Bawcie się dobrze.
Przesyłam dużo całusów
,,Trampolina do szkoły”, wydawnictwo szkolne PWN
,,Ćwiczenia logopedyczne” wg Demel 1
,,Ćwiczenia logopedyczne” wg Demel 2